Poradnik przeprowadzkowy




1. Wybierz profesjonalną firmę przeprowadzkową.

Przeprowadzka do nowego mieszkania czy domu jest bardzo stresującym zabiegiem.
Warto wybrać doświadczoną firmę, która zadba o prawidłowe zabezpieczenie mebli, sprzętu rtv / agd oraz rzeczy osobistych.
Dzięki odpowiedniemu zabezpieczeniu mienia, mamy niemalże pewność, że Państwa dobytek dojedzie na miejsce w stanie nienaruszonym.
Do zabezpieczania mebli i sprzętu używamy folii stretch i bąbelkowej, taśmy pakowej, koców transportowych i pasów spinających.
Wybierając naszą firmę, wybierają Państwo bezpieczny transport.

 


 

2. Wybrałem/am odpowiednią firmę, co dalej?

Pierwszy kontakt z firmą w sprawie ustalenia terminu przeprowadzki, jest bardzo ważny.
To podczas tej rozmowy przeprowadzany jest wywiad, aby Państwa przeprowadzka odbyła się z największą starannością i bez niechcianych niespodzianek.

By ułatwić firmie pracę, najlepiej jest przed samą rozmową przygotować sobie odpowiedzi na pytania:
► Jaki jest dokłany adres załadunku oraz rozładunku? (w przypadku wiosek, najlepiej uwzględniając kod pocztowy)
► Czy podane adresy posiadają bezpośredni podjazd dla samochodów?
► Czy na podanych adresach znajdują się windy? 
► Z którego piętra, na które piętro się Państwo przeprowadzają?
► Jaki rodzaj i ilość rzeczy mają Państwo do przewiezienia?
► Czy podczas przeprowadzki niezbędny będzie demontaż i montaż mebli?
► Czy podczas przeprowadzki istnieje potrzeba utylizacji mebli lub sprzętu? 
 


 

3. Pakowanie mniejszych przedmiotów nie musi być koszmarem.

Elementem każdej przeprowadzki jest spakowanie oraz rozpakowanie swoich rzeczy osobistych z kartonów.
Niestety te zadania nie należą do najprzyjemniejszych i zajmują masę czasu, który mogliby Państwo
spożytkować w lepszy sposób.
Dodatkowo, do pakowania szklanych przedmiotów, wyposażenia kuchni, czy sprzętu komputerowego
niezbędne jest doświadczenie, żeby przeprowadzka obyła się bez strat.
Aby uniknąć niepotrzebnego stresu, zapraszamy do kontaktu z naszą firmą.
Wypożyczymy kartonowe pudełka na czas przeprowadzki, a na życzenie spakujemy i rozpakujemy.
 


 

4. Co zrobić z niechcianymi, starymi meblami i sprzętem?

Nasza firma przeprowadzkowa posiada w swojej ofercie usługę utylizacji mienia.
Pomagamy naszym klientom w pozbyciu się starych mebli, sprzętu oraz innych niepotrzebnych rzeczy.
Wywozimy pojedyńcze meble, jak również zawartość całych mieszkań, domów i firm.
Jesteśmy pomocni również w przygotowaniu mieszkania do wynajmu lub sprzedaży, a nawet w uprzątnięciu piwnicy, strychu, czy komórki lokatorskiej.

 


 

5. Potrzebuję przechowania mebli, sprzętu i dokumentów. Co zrobić?

Przeprowadzki i transport mienia są naszą główną specjalnością, choć nie jedyną.
Nasze działania cechuje wysoki profesjonalizm, więc nie mogliśmy zapomnieć o magazynowaniu mienia.
Pomagamy naszym klientom w przechowaniu mebli, dokumentów i innych przedmiotów krótko i długoterminowo.
Magazyny samoobsługowe od 1m² do 23m² z dostępem 24 godziny na dobę, zlokalizowane w ścisłym centrum Wrocławia. 
Nasza firma przeprowadzkowa zadba o odpowiednie zabezpieczenie, transport oraz rozładunek Państwa mienia w przechowalni.

 


 

6. Chcę przewieźć pianino, sejf lub inny ponadgabarytowy ładunek. Jak się za to zabrać?

Zarówno transport pianin, jak ich wnoszenie należą do zadań, które lepiej zostawić profesjonalistom.
Waga pianina w zależności od marki i modelu to najczęściej od 100 do 350kg. 
Zdobyte przez lata doświadczenie, pozwala nam na profesjonalny przewóz i wnoszenie pianin oraz innych ciężkich, czy ponadgabarytowych mebli i sprzętu.
Mamy za sobą setki wykonanych zleceń, w tym transporty pianin i fortepianów, transporty sejfów, a nawet przeprowadzkę szpitala specjalistycznego.
Kontaktując się z naszą firmą przeprowadzkową, mogą Państwo liczyć na profesjonalną obsługę każdego transportuprzeprowadzki
   
 


Masz Pytania? Skontaktuj się z nami!

☎️+48 575 739 415
✉️biuro@przeprowadzki-tetris.pl

10 lat doświadczenia w przeprowadzkach

3134 przeprowadzek z Tetris

764353 przejechanych kilometrów